Kegelovy cviky pro lepší sexuální život žen a mužů

Kegelovy cviky pro lepší sexuální život žen a mužů
Kegelovy cviky pro lepší sexuální život žen a mužů
Kegelovy cviky pro lepší sexuální život žen a mužů

 

Cvičte Kegelovy cviky, vaše pánevní dno, močový měchýř i penis, vám za to budou vděčné. Kegelovy cviky slouží k posílení svalů pánevního dna. Mimo to zvyšují i její citlivost. Díky jejich pravidelnému cvičené pak můžete docílit lepší erekce i intenzivnějšího orgasmu. Nezanedbatelným bonusem je i prevence inkontinence.

Kegelovy cviky

Kegelovy cviky vyvinul v roce 1948 americký gynekolog Arnold Kegel. Speciální cviky se zaměřují na procvičování a zpevňování svalů v oblasti pochvy, močové trubice a konečníku. Tato oblast tvoří tzv. pánevní dno. Ku prospěchu je však nejen u žen, ale i u mužů. U nichž vede k větší erekci a oddálení ejakulace. Kegelovy cviky vám pomohou i s problémy s močením. Efektivní jsou především u hyperaktivnímu močovému měchýři. Na Kegelových cvicích je úžasné, že posilovat můžete kdekoliv a kdykoliv. Nikdo o nich přitom nemusí vědět. Tyto cviky jsou neviditelné.

Komu mohou být Kegelovy cviky nápomocny

  • Kegelovy cviky jsou doporučeny ženám před porodem i po porodu
  • Pacientům s hyperaktivním močovým měchýřem
  • U inkontinence
  • Tam, kde nemocné trápí stresový únik moči
  • Lidem se sedavým zaměstnáním
  • Lidem, které zlobí bolavá záda
  • Ženám v menopauze
  • Mužům s poruchou erekce
  • Těm, kteří chtějí dosáhnout zlepšení sexuální aktivity a vyvrcholení
  • Ženám, kterým je odebrána děloha
  • Mužům s problematickou prostatou
  • Mužům, jež trápí předčasná ejakulace

Kegelovy cviky pro muže

Překročte jedno tabu zkuste s jejich cvičením, není to nic složitého a náročného. Cvičení spočívá v rytmickém zatínání svalstva.

  • Nejlépe se to učí při močení. V jeho průběhu močení zadržujte a uvolňujte. Ideální je, když budete cvičit alespoň třikrát denně intervalu třiceti až čtyřiceti stahů a povolení. Pozor, nezatínejte u toho jiné svaly (například břišní a stehenní). U cvičení nezadržujte dech. Zpočátku by stahy měly být krátké, postupně je však prodlužujte až na deset sekund.
  • Lehněte si na záda s rukama podél těla. Nohy nechte volně natažené, volně nadzvednuté a mírně roztáhnuté od sebe. Zatínejte svaly konečníku, močové trubice a nohy přitom nechte zvednuté. Pro ztížení jimi kroužete po směru hodinových ručiček.
  • Další cvik probíhá na břiše s rukama položenýma pod čelem. Palce u nohou opírejte o podložku. Nohy zvedněte nad podložku. Zatněte hýždě společně se svaly konečníku a pochvy. Chvíli vydržte. Následně povolte a opřete se o podložku.
  • Jeden z cviků probíhá ve stoje. Pokrčte jednu nohu, uchopte ji pod kolenem a přitáhněte stehno k hrudníku. Chvíli vydržte a pak se zase vraťte zpět do základního postoje. To samé opakujte na druhou nohu.
  • Překřižte nohy, předkloňte se a zkuste se dotknout země. Předklánějte se pomalu, obratel po obratli a pak se vraťte zpět do původní polohy.

 

Kegelovy cviky pro ženy

  • Ženy mohou cvičit stejně jako muži. Snadno se jim cvičí i v sedě. Cvik probíhá ve vzpřímeném sedu s mírně rozkročenýma nohama. S výdechem vtáhněte pánevní dno a soustřeďte se na poševní vchod.
  • Cvičit je možné nejen vsedě, ale i ve stoje s mírně rozkročenýma nohama. Tento cvik je mnohem náročnější, než se na první pohled zdá. Vyžaduje větší soustředěnost na pánevní dno, které s výdechem vtahujeme. Oba tyto cviky mohou cvičit i muži.
  • Lehněte si na záda, nechte ruce podél těla, nohy pokrčte kolenou, chodidla nechte na podlaze. Zvedněte pánev a hýždě, stáhněte svaly břicha, konečníku a pochvy. Pánví pohybujte třikrát nahoru a dolů, pak povolte.
  • Klekněte si na čtyři. Záda vyhrbte do oblouku, Bradu přitáhněte k hrudi. Zatněte břicho, hýždě i svaly konečníku, pochvy a močové trubice. Chvíli vydržte. Pak se prohněte v zádech a zakloňte hlavu a povolte.

 

Všechny výše zmíněné cviky nejsou určeny výhradně jen mužům a výhradně jen ženám. Mohou je vzájemně kombinovat.

Napsat komentář